Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Weergave afbeeldingen in tabel mobiel/tablet

Weergave afbeeldingen in tabel mobiel/tablet

03 jan 2013 20:48
#1
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Joomla 2.5 website op mobiel/tablet.
De layout heb ik gemaakt met Artisteer, ziet er prima uit en krimpt zich in op mobiel/tablet.

Echter heb ik op een aantal pagina's een tabel gemaakt met daarin afbeeldingen. Ik heb ze in die tabel gezet om ze mooi op 1 lijn te krijgen. Echter past deze tabel zich niet aan, deze loopt door de hele pagina heen, zo het beeld uit.

Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen, of dat het überhaupt mogelijk is te voorkomen?

Ik heb al geprobeerd of het aan de Editor lag, ik gebruik JCE, maar ook wanneer ik een tabel maak met Tiny MCE is het raak.

Alvast bedankt.
Discussie gesloten.
  • ewoud6012
  • ewoud6012's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 19

Weergave afbeeldingen in tabel mobiel/tablet

03 jan 2013 21:10
#2
Dat heeft denk ik te maken met vast ingestelde tabelwaarden. Stel de breedte eens in op een percentage (bijvoorbeeld 95%).
Met vriendelijke groet,

Peter Reitsma
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Peter
  • Peter's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 2826

Weergave afbeeldingen in tabel mobiel/tablet

03 jan 2013 21:17
#3
Voor een "responsive" tabel zie hier e.e.a. uitgelegd.

Hierdoor worden afbeeldingen in de "table"-cellen niet aangepast. Dus de afmetingen van de afbeeldingen zal je met % moeten aangeven... o.i.d.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Discussie gesloten.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863

Weergave afbeeldingen in tabel mobiel/tablet

06 jan 2013 13:46
#4
Anne en Peter,

Dank voor jullie reactie.

Ik ben er een hele tijd mee bezig geweest, heb px vervangen door %, afbeeldingformaat in %, maar ik kreeg het niet voor elkaar.

Alternatieve oplossing: afbeeldingen van tevoren op zelfde formaat opgeslagen en los geplaatst op de pagina, zónder tabel. Nog niet een optimale weergave op mobiel/tablet, maar wel vele malen beter.
Discussie gesloten.
  • ewoud6012
  • ewoud6012's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 19
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.975 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie