Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Kalender ander template geven maar binnen default template

Kalender ander template geven maar binnen default template

10 aug 2015 17:57
#1
Joomla 3.4.3
RSEvents!Pro 1.8.24

Hallo allemaal,

ik heb RSEvents!Pro gekocht en geïnstalleerd. Doet precies wat ik wil, functioneel gezien. Maar qua layout kom ik er niet uit.
Ik heb zelf een template gemaakt met Artisteer. Dat werkt helemaal goed. Maar door dit template krijgt de kalender van RSEvents!Pro een lelijke layout. En dat terwijl als ik voor het template protostar kies, de kalender er precies zo uitziet als ik wil.

Dus mijn vraag is: kan ik, binnen het standaardtemplate dat op alle pagina's wordt gebruikt, voor alleen de kalender (dus niet het menu, de achtergrond etc maar echt alleen voor het kalenderstuk) het template wijzigen zodat daar protostar wordt gebruikt? Als ik de menu-optie aanpas wordt de hele pagina aangepast, dus ook het menu en de achtergrond.

Ik hoop dat de vraag duidelijk is en iemand me kan helpen - alvast bedankt!
Discussie gesloten.
  • hugo
  • hugo's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 12

Kalender ander template geven maar binnen default template

10 aug 2015 18:38
#2
Nee, dan zul je toch echt een beter template met Artisteer moeten maken of een template zoeken dat goed werkt met deze extensie van RS. Artisteer is een mooie tool, maar heeft hier en daar behoorlijk wat beperkingen. Daar loop je nu dus tegenaan.

Als je een menu-item koppelt aan een apart template, dan verandert na het kiezen van dat menu-item inderdaad het hele scherm.
En dus niet alleen het deel onder het menu.
Daarom is wat jij vraagt helaas niet mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11179
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.997 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie