Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

opgelost Joomla 3.8.8 template error

Joomla 3.8.8 template error

27 mei 2018 17:21 - 27 mei 2018 19:16
#1
Wie kan mij helpen?

Ik gebruik Template creator en tot joomla 3.8.7 geen problemen ondervonden - nu met de update naar 3.8.8 zorgt de door mij gemaakte template met Template Creator voor een venijnige foutmelding die alleen verdwijnt als ik een andere / standaard template kies - bij uitgebreide foutrapportage kom ik het volgende tegen:

site: www.hulpmaatjestaphorst.nl | joomla versie 3.8.8 | template creator laatste versie 3.6.17 ( www.template-creator.com/en/ )
Code:
Call stack # Function Location 1 () JROOT/modules/mod_random_image/tmpl/default.php:16 2 require() JROOT/modules/mod_random_image/mod_random_image.php:29 3 include() JROOT/libraries/src/Helper/ModuleHelper.php:201 4 Joomla\CMS\Helper\ModuleHelper::renderModule() JROOT/libraries/src/Document/Renderer/Html/ModuleRenderer.php:98 5 Joomla\CMS\Document\Renderer\Html\ModuleRenderer->render() JROOT/libraries/src/Document/Renderer/Html/ModulesRenderer.php:47 6 Joomla\CMS\Document\Renderer\Html\ModulesRenderer->render() JROOT/libraries/src/Document/HtmlDocument.php:491 7 Joomla\CMS\Document\HtmlDocument->getBuffer() JROOT/libraries/src/Document/HtmlDocument.php:783 8 Joomla\CMS\Document\HtmlDocument->_renderTemplate() JROOT/libraries/src/Document/HtmlDocument.php:557 9 Joomla\CMS\Document\HtmlDocument->render() JROOT/libraries/src/Application/CMSApplication.php:1041 10 Joomla\CMS\Application\CMSApplication->render() JROOT/libraries/src/Application/SiteApplication.php:780 11 Joomla\CMS\Application\SiteApplication->render() JROOT/libraries/src/Application/CMSApplication.php:201 12 Joomla\CMS\Application\CMSApplication->execute() JROOT/index.php:49 Notice: Array to string conversion in /home/hulpmaatje/domains/hulpmaatjestaphorst.nl/public_html/templates/hulpmaatje/error.php on line 191 Array ??TPL_PROTOSTAR_BACKTOTOP?? © 2018 Hulpmaatje Staphorst Notice: Array to string conversion in /home/hulpmaatje/domains/hulpmaatjestaphorst.nl/public_html/templates/hulpmaatje/error.php on line 202 Array

Weet iemand waardoor dit wordt veroorzaakt - zou graag deze site en nog een paar die hetzelfde probleem laten zien - toch willen upgraden naar 3.8.8 ivm de veiligheid

Alvast bedankt voor jullie reactie

Peter
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.
Laatst bewerkt 27 mei 2018 19:16 door Astrid.
  • Pandabeer
  • Pandabeer's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 24

Joomla 3.8.8 template error

27 mei 2018 17:26
#2
Ik zie / lees hier al het probleem - toch random image? sorry dat ik niet eerst heb gelezen ;)

Ik begrijp dat hier nog geen oplossing voor is?
  • Pandabeer
  • Pandabeer's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 24

Joomla 3.8.8 template error

27 mei 2018 17:29
#3
  • Pandabeer
  • Pandabeer's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 24
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.718 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie