Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

Waar staan mijn images??

Waar staan mijn images??

27 jul 2016 09:52
#1
Heb mijn site verhuisd, Via filezilla een backup gemaakt van de site en via een plugin van de van de sql file.
Kennelijk is het niet gelopen zoals ik verwacht had ik ben nl alle images kwijt.
Wel vind ik in de images file, de diverse directories, maar geen images. Mijn vraag is waar worden images opgeslagen? zijn die in de sql file opgeslagen en niet lokaal in de site? En als ze ergens in de sql file staan hoe vind ik die dan.
Groet
Hans
  • opakeesje
  • opakeesje's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 205

Waar staan mijn images??

27 jul 2016 10:01
#2
In zijn algemeenheid worden images (afbeeldingen) opgeslagen in de map images en haar submappen.
Kan zijn dat bepaalde extensies (als je ze tenminste opload via die extensie) een eigen map heeft.

Als je via je ftp-programma navigeert in je mappen structuur zouden ze te vinden moeten zijn.
Maar als je via filezilla alles hebt gedownload moet je ze op je pc ook kunnen vinden via je verkenner

Ze staan in ieder geval niet in je sql
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.913 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie