Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Bootstrap pricing tabel?

Bootstrap pricing tabel?

01 okt 2014 20:32
#1
Hallo allemaal,

Voor de website waarvoor ik bezig ben heb ik een pagina die ik wil voorzien van een bootstrap pricing table. Ik heb dat nu gedaan door gewoon de HTML code te typen maar dat is voor het beheer ervan niet gebruiksvriendelijk. Hoe kan ik dit op een andere manier doen? Zijn daar extensies voor? Ik heb zitten zoeken of er een plugin is waarmee ik een template kan maken, de gebruiker kan zn template dan toevoegen aan de pagina en vervolgens zelf de inhoud invullen maar dat heb ik helaas niet kunnen vinden.

Het hoeft niet specifiek voor een pricing table te zijn, het zou ook best kunnen dat ik binnenkort een andere (bootstrap) opmaak nodig heb.

Bedankt voor je reactie,
Mvg,
Freez
  • Freez
  • Freez's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 5

Bootstrap pricing tabel?

01 okt 2014 23:29
#2
Hoi Freez,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Wat is de bedoeling? Kan je wat meer uitleg geven...
Moeten je gebruikers via de frontend hun eigen "pricing tabel" vullen?
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863

Bootstrap pricing tabel?

02 okt 2014 08:01
#3
Bedankt voor het welkom :)

Ik heb nu een pagina waarin ik diverse prijs tabellen heb opgenomen. Als je deze pagina nu bekijkt in de editor ziet dit er heel anders uit dan op site zelf. Nu is de kans groot dat als er vanuit de editor wordt gewijzigd de HTML code ook wordt gewijzigd wat weer gevolgen heeft voor de opmaak. Ook is het nu lastig voor de eindgebruiker om een extra tabel toe te voegen zonder HTML kennis. Ik zoek daar een oplossing voor, hoe kan ik een redacteur zelf prijs tabellen (of iets anders) toe laten voegen zonder dat ze daarvoor HTML code moeten kunnen.

Kort samengevat zoek ik iets waarmee de gebruiker in de backend een soort widgets kan toevoegen zonder de HTML code te hoeven knippen en plakken.
  • Freez
  • Freez's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 5

Bootstrap pricing tabel?

02 okt 2014 08:15
#4
Ik denk dat je je zoektocht het beste hier of hier kunt beginnen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37111

Bootstrap pricing tabel?

02 okt 2014 13:36
#5
Ik adviseer om te kijken of het weergeven van een Google Spreadsheet geschikt voor je is. In mijn geval blijkt dit de beste oplossing te zijn om prijzen dynamisch te tonen.

Als alternatief de extentie Tabulizer. De maker was snel met advies maar doordat ik mijn prijzen dynamisch wil hebben bracht het weinig toegevoegde waarden ten opzichte van Google Spreadsheet.
  • edwerf
  • edwerf's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 125

Bootstrap pricing tabel?

03 okt 2014 13:17
#6
Je geeft aan dat je een pre-defined template-maker wilt, waar je nu in eerste instantie een pricing-table wilt laten invullen, en later wellicht allerlei andere templates, met speciale layout voor de content.

Ik los dit soort zaken altijd op met Form 2 Content. Op basis van formuliervelden, die jij vooraf definieert en in html-vorm template, kun je dan je gebruiker frontend bestaande artikelen laten wijzigen en nieuwe laten aanmaken.
In een dergelijk template kun je natuurlijk gebruik maken van Bootstrap-classes.

Mijn klanten vinden dit gemakkelijk werken. Zij hoeven namelijk zich niet druk te maken over de html, en kunnen ook niets overhoop gooien. Je krijgt zo gemakkelijk eenheid in presentatie in je website.

Aantal voorbeelden:
  1. uitgebreid receptenboek (met daarbij F2C Search, die gelaagd zoeken mogelijk maakt, zoals je bv op Funda vindt)
  2. geuniformeerde presentatie van diverse vestigingen van een opdrachtgever met de werknemers en specifieke projecten erbij
  3. Nieuwsberichten met icoontjes (legenda type nieuws), korte samenvatting, diverse foto's en info-elementen op vaste plekken, knop wel/niet verwijzing naar specifiek ander deel van website
  4. Presentatie van te koop staande woningen van een makelaar (ook met F2C Search)
  5. Evenementenkalender (opdrachtgever had heel veel specifieke eisen)

Kortom: zodra er er artikelen moeten worden gemaakt, die een vast format moeten hebben, waar de gebruiker gemakkelijk mee moet kunnen werken, zet ik F2C in.


succes
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.828 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie