Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Zonder aanmaken dropdownmenu op single article?

Zonder aanmaken dropdownmenu op single article?

03 sep 2014 08:51
#1
Ik heb na contact met het forum via blogweergave een keuze mogelijkheid gemaakt om via afbeeldingen naar een artikel te kunnen linken. Dit werkt prima, maar er is nu in eens een dropdown menu onder contact komen te staan wat hier eigenlijk helemaal niet hoort. De namen met de omschrijving in het dropdown menu zijn de namen van de artikelen die horen bij de foto's onder "our people". Ik ben al een tijd aan het zoeken maar kan niet vinden waar ik fout zit. Ik heb een verborgen menu item aangemaakt waaraan alle afbeeldingen met artikelen verbonden zijn en deze is dus ook niet te zien. Maar waar ben ik dan de mist in gegaan zodat de desbetreffende artikelen zomaar in een dropdown onder contact komen? Of kan het zijn dat de verborgen menu knop "our people over" toevallig achter de contact knop zit en dat deze dus reageer. Ik dank weer voor de moeite.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

  • Lunast
  • Lunast's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 155

Zonder aanmaken dropdownmenu op single article?

03 sep 2014 09:00
#2
Een link is misschien ook makkelijk: hier bij
  • Lunast
  • Lunast's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 155

Zonder aanmaken dropdownmenu op single article?

03 sep 2014 09:30
#3
In dit topic van jou heb ik je aangegeven dat je een zogenaamd Verborgen menu moest aanmaken.
Nu heb je submenu-items aangemaakt onder Contact.
Ga eerst naar Menubeheer.
Maak daar een nieuw menu aan met de naam "Verborgen menu".
Ga dan naar het men waarin je die subs onder Contact hebt zitten.
Klik op het selectievakje voor die items en klik daarna op Batch (bovenin).
Je kunt in het schermpje dat nu verschijnt de menu-items kopiëren naar het "Verborgen menu".

Uiteindelijk moet je in de module-instellingen van de achtergrond nog wel aangeven dat die module zichtbaar moet zijn voor de menu-items die nu verwijzen naar het "Verborgen menu".
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11166

Zonder aanmaken dropdownmenu op single article?

03 sep 2014 10:36
#4
Ik dank je weer voor je reaktie en je hulp. Ik ben er achtergekomen waar de fout zat. Ik heb een verborgen knop gemaakt op de bestaande menu balk, waar jij dus aangeeft dat ik een nieuw menu moet maken heb eea aangepast en het werkt nu goed. ( Ik weet niet of het nu niet goed lezen is en niet goed begrijpen, maar het is opgelost

Ik dank je weer voor de moeite.

Peter
  • Lunast
  • Lunast's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 155
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.888 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie