Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Hoe artikel koppelen aan foto met category blog

Hoe artikel koppelen aan foto met category blog

01 sep 2014 16:13
#1
Ik wil via een pagina met foto's iedere foto laten verwijzen naar een andere pagina waar b.v. een verhaal over een persoon wordt verteld. Nu heb ik in het menu onder "our people" een category blog aangemaakt. Ik heb artikelen aangemaakt waar in per persoon 1 foto komt te staan die door moet linken naar een nieuwe pagina. Nu heb ik 4 personen op deze manier in "our people" gekregen", maar nu wil ik iedere foto doorlaen verwijzen naar een specifieke pagina met meer info over de persoon. Ik heb al 1 zo'n pagina aangemaakt in artikelen, maar hoe kom ik aan de link van deze pagina? Normaal klik je in de menu balk om naar de pagina te gaan en kopieert het adres. Maar nu staat er in de menu balk geen button naar de pagina toe ( dit is ook niet de bedoeling ), maar ik heb natuurlijk wel een link nodig om naar te kunnen verwijzen. Het gaat om dit adres.

Ik dank alvast weer
  • Lunast
  • Lunast's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 155

Hoe artikel koppelen aan foto met category blog

01 sep 2014 16:21
#2
Als je JCE als editor gebruikt kan je een artikel kiezen voor je link. Ik zou wel even je artikelen in een aparte categorie zetten en een categorieblog menu-item aanmaken in een verborgen menu.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37094

Hoe artikel koppelen aan foto met category blog

01 sep 2014 16:56
#3
Astrid dank je wel voor je snelle reactie, ik heb nog nooit met JCE editor gewerkt, heb het nu geïnstalleerd en ga uitzoeken hoe eea werkt en zal dan een terug koppeling doen.

Nogmaals dank

Peter
  • Lunast
  • Lunast's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 155

Hoe artikel koppelen aan foto met category blog

02 sep 2014 13:01
#4
Ik kan nu linken met de desbetreffende pagina, het is dus gelukt dank voor de moeite.

Peter
  • Lunast
  • Lunast's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 155
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.123 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie